Damian Kowalczyk

Doradztwo marketingowe i e-marketingowe

Od 2003 roku przygotowuje i wdraża strategie w zakresie marketingu oraz e-marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach z branży szkoleniowej, doradczej, IT oraz mediowej - wydawca medycznych serwisów internetowych.

Doradza i prowadzi szkolenia w zakresie tworzenia strategii e-marketingowych, praktycznego wykorzystywania narzędzi e-marketingowych i e-PRowych w działaniach promocyjnych i reklamowych marek oraz osób. Zawodowo interesuje się również tematyką zarządzania projektami i innowacjami w organizacjach.

Doświadczenie zawodowe




Informacje dodatkowe



Wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej z zakresu tworzenia strategii marketingowych w internecie. Członek kapituły ogólnopolskiego plebiscytu Najważniejsze w Marketingu

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE