Kalendarz wydarzeń
Marzec 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Trzecie spotkanie Silesia SEM

2010-02-09
Główną ideą przyświecająca Silesia SEM jest szerzenie wiedzy dotyczącej marketingu internetowego oraz integracja i nawiązywanie nowych relacji z ludźmi z branży. Podobnie jak na poprzednich spotkaniach, będą kontynuowane wątki dotyczące: strategii promocji w wyszukiwarkach internetowych, narzędzi pomiaru skuteczności prowadzonych zadań oraz niestandardowych form reklamy. Tematem przewodnim trzeciego spotkania jest Analityka Internetowa. » czytaj dalej

9 lutego - Dzień Bezpiecznego Internetu

2010-02-09
Obchodzony 9 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu - w Polsce już po raz szósty - ma przypomnieć użytkownikom o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu - informuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, przestrzegając Polaków przed wirtualnymi pułapkami. » czytaj dalej

ImPReza czy praca - public relations w wydarzeniach specjalnych

2010-02-04
Prawdopodobnie każdy czytelnik tego artykułu wziął wielokrotnie udział w wydarzeniu specjalnym. Urodziny, komunia, ślub, wesele to wszystko pewne wyjątkowe, charakterystyczne wydarzenia, które wiążą się z pewnymi zachowaniami, rytuałami. Podobnie jest w biznesie, tyle, że imprezy biznesowe mają inny charakter jubileusze, otwarcia, przecięcia wstęgi itp. Co ma z tym wspólnego public relations? » czytaj dalej

Wizerunek w Internecie: strona i co dalej?

2010-01-27
Kiedy w 2006 roku magazyn Time jak zawsze ogłosił Człowieka roku wiele osób było zdumionych. Okładka wyglądała jak na załączonym zdjęciu. » czytaj dalej

Twoja oferta jest najlepsza? Udowodnij...

2010-01-12
Wiadomo, że ludzie kupują pod wpływem emocji. Często, jednak, samo wywołanie u potencjalnego klienta nieodpartej chęci posiadania czegoś, nie wystarcza... Ile razy zdarzyło Ci się, że w czasie rozmowy ze sprzedawcą byłeś przekonany, że warto od niego kupić, ale zaraz po tym, jak kończyliście rozmowę ogarniały Cię wątpliwości? » czytaj dalej

Gdy promocja w Internecie jest mało zyskowna...

2010-01-11
Bez względu na to, czy promocja w internecie jest dla Ciebie jedynym sposobem zdobywania klientów czy tylko wspiera Twój "tradycyjny" marketing jest jedna rzecz, bez której trudno Ci będzie walczyć o klientów w internecie. Chodzi o obszerną informację o produktach lub usługach - przewodniki dla kupujących, poradniki, artykuły czy raporty. » czytaj dalej

Ignorowanie przez branżę gastronomiczną możliwości Internetu to wielkie niebezpieczeństwo

2010-01-07
- Polska gastronomia nie może zignorować faktu, że coraz więcej osób żyje "online". Trzeba wykorzystać narzędzia marketingu sieciowego, by dotrzeć do swoich klientów - stwierdza Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej. » czytaj dalej

Czy projektory zastąpią telewizory?

2010-01-05
Na telewizor powyżej stu cali mało kto może sobie pozwolić. Projektory multimedialne bez trudu wyświetlą taki obraz w jakości HD, a ich funkcjonalność jest coraz większa. Wkrótce mogą zagrozić najpopularniejszemu medium. » czytaj dalej

PR a dziennikarze, czyli jak zaistnieć w mediach

2010-01-05
Dziennikarze to zwykle jedna z najistotniejszych grup otoczenia w działaniach public relations. Dlaczego? Media ciągle postrzegane są jako wiarygodne. Większość z nas ufa przekazom medialnym i traktuje je jako prawdziwe. Z tego punktu widzenia środki masowego przekazu są doskonałym pośrednikiem w dostarczaniu informacji społecznościom lokalnym, biznesmenom, specjalistom itp. » czytaj dalej

PR strategicznie, czyli po co i do kogo?

2009-12-28
Każda, nawet mała firma może mieć swoją strategię PR. To taki drogowskaz, który pokazuje po co, z kim i w jaki sposób się komunikować. To ważne jeśli chcemy świadomie kształtować markę organizacji lub produktu. Dobrze przygotowana, nawet prosta i krótka strategia pomoże później odpowiedzieć na pytania: Co napisać na stronie internetowej? Jak zaistnieć w mediach? Czy wykorzystać ulotki czy reklamę prasową? A może radio? Strategia powinna składać się z kilku podstawowych elementów. » czytaj dalej

Strona: « 6 7 8 9 10 11 12 »
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE