Kalendarz wydarzeń
Marzec 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Blogi eksperckie jako sposób na budowanie wizerunku firmy jako specjalisty

2010-04-22
Podstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi okres, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania zaufania klientów może być założenie bloga eksperckiego. » czytaj dalej

SEO PR dobry w sytuacjach kryzysowych

2010-04-22
Wyszukiwarka internetowa to obecnie podstawowe i najbardziej dostępne źródło informacji biznesowej. Korzystają z niej dziennikarze, kontrahenci, a przede wszystkim sami konsumenci. Wśród wielu informacji, których przepływ w sieci jest ogromny i trudny do skontrolowania, pojawiają się również i dane, jakie mogą popsuć wizerunek firmy. Warto go chronić stosując techniki SEO PR. » czytaj dalej

Pierwsze spotkanie polskich architektów informacji

2010-04-22
O tym, jak wielki wpływ na odbiorcę danego produktu ma przyjazny interfejs, dobrze zaprojektowane menu czy domyślna i logiczna nawigacja, przekonywali eksperci podczas pierwszego polskiego Zjazdu Architektów Informacji - "Polish IA Summit". » czytaj dalej

Konferencja Silesia SEM 2010

2010-04-21
Silesia SEM 2010 to pierwsza konferencja o marketingu w wyszukiwarkach prowadzona w postaci całodziennego warsztatu. Najlepsi specjaliści w Polsce opowiedzą i pokażą jak wykorzystać wyszukiwarkę w marketingu internetowym. Będą poruszone najnowsze trendy w marketingu wyszukiwarek m.in. pozycjonowanie szerokie, wyszukiwanie sponsorowane, zwrot z inwestycji, reklama wizerunkowa, a także prowadzenie rozliczeń w SEO i SEM. To tylko wybrane zagadnienia, jakie będą omawiane na konferencji Silesia SEM 2010, której organizatorem jest Akademia Ekonomiczna w Katowicach. » czytaj dalej

XIII edycja Konkursu Polski Produkt Przyszłości

2010-04-16
1 marca 2010 roku upłynął termin naboru projektów do XIII edycji Konkursu Polski Produkt Przyszłości. Podsumowanie tegorocznej aplikacji dostępne jest na stronie www - http://www.ppp.pi.gov.pl/?proc=558 » czytaj dalej

Prezentacja firm i wymiana ofert biznesowych

2010-03-31
Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie zaprasza przedsiębiorców na spotkanie biznesowe w dniu 21 kwietnia 2010 r. od godziny 17:30 do 20:30 w pasażu i sali konferencyjnej w Oranżerii. » czytaj dalej

Biotechnologiczne Forum Inwestycyjne

2010-03-17
Babraham Bioscience Technologies Ltd we współpracy z Cambridge Enterprise oraz ERBI Ltd dzięki Taylor Vinters mają zaszczyt zaprosić zainteresowanych na Siódme Forum Inwestycji Biotechnologicznych, które odbędzie się 26 maja 2010 w Babraham Research Campus. » czytaj dalej

Marketing w małej i średniej firmie. Jak osiągnąć dobry efekt odpowiednio niskim kosztem?

2010-03-08
Działania marketingowe czyli działania proklienckie są znane od setek lat, jednak w obecnej formie występują od około kilkudziesięciu lat. Sytuacja rynkowa znacząco się bowiem zmieniła. Ilość produktów na rynku jest znacznie większa niż liczba chętnych do ich nabycia. Działania marketingowe maja więc na celu sprawienie, aby klient wybrał waśnie ten, a nie inny produkt. Jak tego dokonać mając na uwadze efektywność działań rozumianą jako z jednej strony sumę poniesionych kosztów, a z drugiej zysk ze sprzedaży? » czytaj dalej

Nowe narzędzia internetowe w zarządzaniu firmą

2010-02-15
Internet jest medium, które nie tylko zdobywa coraz większą rzeszę aktywnych użytkowników, ale zapewnia również możliwość wielostronnej komunikacji organizacji z wszystkimi grupami otoczenia. Dlatego też niezwykle istotnym jest poszukiwanie i stosowanie nowych metod oddziaływania i pozyskiwania informacji w kierunku wszystkich grup interesariuszy. » czytaj dalej

Mierzenie efektów PR

2010-02-12
Jak mierzyć efekty działań public relations? To pytanie ciągle jeszcze zadaje sobie wielu teoretyków, praktyków i biznesmenów. Ponieważ działania PR i narzędzia komunikacji jakie w tej dziedzinie są wykorzystywane mogą być różne w poszczególnych projektach, wiele jest zatem sposobów mierzenia ich efektów. » czytaj dalej

Strona: « 5 6 7 8 9 10 11 »
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE