Kalendarz wydarzeń
Styczeń 2018
PnWtŚrCzPtSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Koniec zakupów grupowych? Oszczędzaj solo

2011-04-14
11 kwietnia wystartował nowy portal społecznościowy GrubszyPortfel.pl. Na pierwszy rzut oka jest to kolejna strona z kuponami. Jednak w odróżnieniu od popularnych portali z zakupami grupowymi, nowy projekt jest całkowicie bezpłatny, zarówno dla firm, jak i użytkowników. » czytaj dalej

Dwie strony sieci

2011-04-08
Reklama internetowa cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród reklamodawców. Dlatego przeznaczają na nią coraz większe budżety. Ale czy takie samo uznanie spotyka ją ze strony konsumentów? Jak wyobrażają sobie idealną reklamę grupy stojące po dwóch stronach reklamowej barykady? » czytaj dalej

Nie zadzieraj z Social Media

2011-04-07
Od dziś wszyscy użytkownicy mediów społecznościowych, a przede wszystkim osoby wykorzystujące Social Media w komunikacji marketingowej firm i marek, mogą usystematyzować i wzbogacić swoją wiedzę na temat bijącego rekordy popularności medium dialogu z klientami. » czytaj dalej

Zgłoś się do konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku 2011

2011-04-07
Jeszcze do 15 kwietnia br. właściciele małych firm mogą nadsyłać zgłoszenia do konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku. W VII edycji konkursu, organizowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy, udział wziąć mogą firmy zatrudniające mniej niż 10 pracowników, których roczny obrót nie przekracza 2 mln euro. » czytaj dalej

Pomysłowy event

2011-04-05
Spektakularne wydarzenie wymaga oprawy. Nie wystarczy ładna sala i dobre menu. Są to konieczne podstawy, jednak aby event mógł pretendować do miana wyjątkowego, potrzeba czegoś więcej. Jak osiągnąć cel w postaci nadzwyczajnej imprezy, podpowiada Małgorzata Nowak, Kierownik Działu Eventów z Teatru Kamienica w Warszawie. » czytaj dalej

Konkurs Śląska Rzecz rozpoczęty

2011-04-05
Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do 6. już edycji konkursu Śląska Rzecz. Projektanci, przedsiębiorcy, organizacje pozarządowe, samorządy, instytucje kultury z terenu Śląska, których produkty i projekty graficzne zostały wdrożone w 2010 roku, zaproszeni są do ich promowania poprzez zgłoszenie do Śląskiej Rzeczy. » czytaj dalej

Optymalizacja strony jako podstawa skutecznego pozycjonowania

2011-03-21
Optymalizacja to pierwszy i fundamentalny etap pozycjonowania strony. Bez prawidłowo przeprowadzonych zabiegów optymalizacyjnych strona będzie miała spore trudności w osiągnięciu wysokich pozycji. Same działania polegające na pozyskiwaniu linków nie spełnią w pełni swojego zadania. Dopiero synergia działań on page (na stronie) i off page (poza stroną) przyniesie oczekiwane rezultaty. » czytaj dalej

Jak mózg ogląda reklamę?

2011-03-21
Do sześćdziesiątych szóstych urodzin każdy z nas zobaczy średnio dwa miliony telewizyjnych reklam. Ile z nich zapamiętamy? Jak firmy badają swoich klientów? Focus czy ankieta dają obraz preferencji konsumentów, ale nie opisują ich faktycznych decyzji. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na badania neuromarketingowe. » czytaj dalej

CPCV - nowy tryb rozliczeń w reklamie internetowej

2011-02-23
Niedawno na rynku reklamy pojawiła się nowość - tryb rozliczeń CPCV. Na czym on polega i jakie korzyści finansowe daje reklamodawcy? Odpowiedzi na te pytania udziela Filip Szewczyk, ekspert firmy ProcomAd. » czytaj dalej

Zarządzanie wzornictwem bezpłatne szkolenia dla firm

2011-02-22
Trwają zapisy na warsztaty z zarządzania designem zaplanowane na marzec i kwiecień 2011 r. » czytaj dalej

Strona: « 1 2 3 4 5 6 7 »
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE