Kalendarz wydarzeń
Kwiecień 2018
PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Miliardowy e-rynek w 2012 roku

2012-05-07
Według raportów, analiz i prognoz różnych firm i instytucji, polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Zarówno teoretycy, jak i praktycy zgodnie przyznają, że potencjał e-commerce w Polsce nie został jeszcze w pełni odkryty i wykorzystany, a najlepsze czasy dopiero nadejdą. Już teraz 70 proc. internautów deklaruje, że robi zakupy w sieci, wydajemy też coraz więcej. Dzięki temu w 2011 roku wartość e-handlu w Polsce wzrosła do ponad 17,5 mld zł. » czytaj dalej

W e-commerce liczy się konwersja

2012-04-20
Dla internautów robiących zakupy w sieci oferty serwisów aukcyjnych, porównywarek oraz e-sklepy to przede wszystkim oszczędność czasu, pieniędzy i możliwość wybrania produktu najwyższej jakości. Według danych z lutego 2012 r. zaprezentowanych przez Gemius w raporcie E-commerce w Polsce 2011, ponad 70% użytkowników Internetu deklaruje, że przynajmniej raz dokonało zakupów online. Z kolei TNS OBOP przewiduje, że połowa spośród tych, którzy nie dokonywali jeszcze zakupu w sieci, zrobi to w ciągu najbliższego półrocza. » czytaj dalej

Nie masz czasu? Naucz się czerpać korzyści ze wzornictwa przez Internet

2012-01-12
Zarządzanie wzornictwem warsztaty Zaprojektuj Swój zysk organizowane przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego dostępne jako warsztaty e-learingowe. » czytaj dalej

Jak przekuć bloga firmowego w wizerunkowy sukces?

2011-12-30
Bloger to nie tylko pasjonat piszący w wolnej chwili o tym, co lubi. Bloger to również jedna z wielu oczekiwanych kompetencji zawodowych PR-owca i marketera. Oprócz oficjalnych komunikatów i tekstów sprzedażowych, musi on też umiejętnie mówić w imieniu firmy, pokazywać jej pracę "od kuchni", ale nie zdradzać jej sekretów, być szczerym i obiektywnym, ale nie szkodzić jednocześnie reprezentowanej marce. Sprawdź, jak i o czym pisać, by blog działał w jak największym stopniu na korzyść firmy, dla której jest prowadzony. » czytaj dalej

Etapy tworzenia strategii komunikacji

2011-12-12
Tworzenie strategii komunikacyjnej jakiejkolwiek marki jest trudnym i wieloetapowym procesem. Należy bowiem z góry zaplanować wszystkie celowe działania komunikacyjne, jakie w przyszłości podejmie podmiot, który jeszcze nie istnieje w zbiorowej świadomości. Na czym polegają poszczególne etapy projektowania strategii PR? » czytaj dalej

Google+ dla firm - co wolno, a czego nie

2011-12-06
Fraza Google Plus zagościła niedawno na ustach marketerów i na milionach stron branżowych za sprawą udostępnionej przez Google możliwości tworzenia stron firmowych. To dorównanie kroku Facebookowi było od dawna oczekiwane i nikt nie miał wątpliwości, że szybko nastąpi. Ale wszyscy zastanawiali się nad tym, jakie funkcjonalności i nowe formy dotarcia do odbiorców zaoferuje nam serwis, by stać się konkurencyjnym. I tu niestety można się rozczarować. Google + nie jest bowiem takim rajem dla marek, jak społecznościowy hegemon, Facebook - z kilku powodów. » czytaj dalej

Prześlij świąteczne ciastko na Facebooku

2011-11-16
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to czas szczególny nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, rodzinnej, ale również w biznesie. Na tę okazję Cukiernia Artystyczna Ania przygotowała niespodziankę konkurs Słodki prezent - zaproszenie do sympatycznej rywalizacji, a jednocześnie pomysł na oryginalne, niebanalne życzenia świąteczne. » czytaj dalej

Konkurs na temat designu - ciekawe nagrody

2011-11-09
Odpowiedz na 7 pytań i wygraj designerskie nagrody ZSZ! Już dziś (9.11) pierwsze pytanie! » czytaj dalej

Polscy przedsiębiorcy nie mają wiedzy na temat trendów wzorniczych

2011-11-04
Według najnowszych raportów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego właściciele polskich firm rozumieją, że stosowanie wzornictwa wpływa na zwiększenie sprzedaży i zysków. Jednocześnie widać, że nadal brakuje im usystematyzowanej wiedzy na temat aktualnych trendów wzorniczych i potrzeb konsumenckich. » czytaj dalej

Crowdsourcing, czyli biznesowy potencjał społeczności

2011-10-31
Komunikacja pomiędzy firmą a jej otoczeniem może odbywać się na różnorakie sposoby. Jednym z nich jest wykorzystanie do tego celu portali społecznościowych i grup dyskusyjnych. Stosunkowo młodą praktyką jest natomiast angażowanie społeczności konsumentów w działania, dzięki którym mają oni możliwość wpływania na powstanie lub dalsze losy produktów i usług. Coraz częściej to właśnie oni sprowadzają je na właściwy tor. » czytaj dalej

Strona: « 1 2 3 4 5 »
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE