Kalendarz wydarzeń
Luty 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Jak przekuć bloga firmowego w wizerunkowy sukces?

2011-12-30
Bloger to nie tylko pasjonat piszący w wolnej chwili o tym, co lubi. Bloger to również jedna z wielu oczekiwanych kompetencji zawodowych PR-owca i marketera. Oprócz oficjalnych komunikatów i tekstów sprzedażowych, musi on też umiejętnie mówić w imieniu firmy, pokazywać jej pracę "od kuchni", ale nie zdradzać jej sekretów, być szczerym i obiektywnym, ale nie szkodzić jednocześnie reprezentowanej marce. Sprawdź, jak i o czym pisać, by blog działał w jak największym stopniu na korzyść firmy, dla której jest prowadzony. » czytaj dalej

Motywuj pracowników nie tylko od święta

2011-12-30
Wywiad z Andrzejem Blikle, szefem legendarnej rodzinnej firmy, ekspertem z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi realizowany podczas spotkania przedsiębiorców w ramach projektu "Liderzy Zmian". » czytaj dalej

Etapy tworzenia strategii komunikacji

2011-12-12
Tworzenie strategii komunikacyjnej jakiejkolwiek marki jest trudnym i wieloetapowym procesem. Należy bowiem z góry zaplanować wszystkie celowe działania komunikacyjne, jakie w przyszłości podejmie podmiot, który jeszcze nie istnieje w zbiorowej świadomości. Na czym polegają poszczególne etapy projektowania strategii PR? » czytaj dalej

EuroPROC - Przewodnik Nawigacja Wśród Zmian

2011-11-22
Zapraszamy do zapoznania się z Przewodnikiem "Nawigacja Wśród Zmian" prezentującym nowe podejście do zamówień publicznych w Europie, zawierającym cenne wskazówki dla liderów biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach. » czytaj dalej

Crowdsourcing, czyli biznesowy potencjał społeczności

2011-10-31
Komunikacja pomiędzy firmą a jej otoczeniem może odbywać się na różnorakie sposoby. Jednym z nich jest wykorzystanie do tego celu portali społecznościowych i grup dyskusyjnych. Stosunkowo młodą praktyką jest natomiast angażowanie społeczności konsumentów w działania, dzięki którym mają oni możliwość wpływania na powstanie lub dalsze losy produktów i usług. Coraz częściej to właśnie oni sprowadzają je na właściwy tor. » czytaj dalej

E-usługa budżetowania dla MŚP czyli jak zapanować nad kosztami firmy

2011-10-17
Planowanie i koordynowanie budżetu przedsiębiorstwa to poważne zadanie. W przypadku sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw leży ono po stronie właścicieli. Jak poradzić sobie, kiedy ogólna wiedza na temat źródeł przychodów i rozchodów w firmie jest zbyt mała? Pomocnym narzędziem okazuje się e-usługa budżetowania. » czytaj dalej

Stres pracownika = spadek dochodów firmy

2011-10-12
Jeśli należysz do osób, które tkwią w przekonaniu, że pracownikom nie można popuszczać" i że jeśli poczują się w pracy zbyt swobodnie, obniży to ich efektywność oraz zyski, mamy dla Ciebie nienajlepszą wiadomość: Twoją firmę może czekać fiasko. » czytaj dalej

Zarządzanie czasem? Teoretycznie każdy może się tego nauczyć

2011-09-28
Z doskonaleniem zarządzania czasem jest jak z odchudzaniem. Mamy do dyspozycji rozmaite diety i każdemu łatwo powiedzieć: jedz mniej, jedz zdrowiej. Najczęściej jednak odchudzanie kończy się na dobrych radach, teoriach i porażce. » czytaj dalej

Kontrola Skarbowa w firmie- jak się do niej przygotować i co grozi firmie? 10 praw przedsiębiorcy.

2011-08-19
Każdy przedsiębiorca musi liczyć się z tym, że prowadzona przez niego działalność gospodarcza może stać się obiektem zainteresowania ze strony organów kontroli skarbowej. Fiskus ma zawsze prawo skontrolować, czy prawidłowo płacimy podatki. Warto jednak przy tym zaznaczyć, że ustawa z dnia 28 września 1991roku (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 8, poz. 65 z późn. zm.) o kontroli skarbowej nakłada na podatnika nie tylko obowiązki, ale przyznaje mu także określone prawa. Warto więc znać swoje prawa, żeby odpowiednio się do niej przygotować. » czytaj dalej

Inbound marketing - jeden z najnowszych trendów w marketingu

2011-07-08
Firmy, które chcą skutecznie przebić się przez reklamowy szum i naprawdę dotrzeć do ludzi, muszą całkowicie zmienić swoje dotychczasowe myślenie o marketingu. Tradycyjne techniki marketingowe już dawno utraciły swoją skuteczność. Dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na agencje, które potrafią budować relacje z internautami, tworzyć treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i tym samym pomagać w uzyskaniu coraz lepszych wyników finansowych. Nastała epoka inbound marketingu. » czytaj dalej

Strona: « 1 2 3 4 5 »
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE