Kalendarz wydarzeń
Październik 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Konferencja - „Wyzwania dla rozwoju wiedzy”


Wydarzenia | Szkolenia 2007-04-02 11:20:06

Artykuł archiwalny
Ten artykuł jest starszy niż 12 miesięcy.

W dniach 11-12 kwietnia 2007 r. pod patronatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego odbedzie się Konferencja „Marketing Technologiczny – Marketing Terytorialny”

Hasło przewodnie konferencji brzmi: „Wyzwania dla rozwoju wiedzy”.

Celem konferencji jest pokazanie i przedyskutowanie różnego rodzaju związków między koncepcjami marketingu technologicznego nastawionego na rozwój regionalny oparty na wiedzy, a komercjalizacją technologii powstających w sektorze publicznym i prywatnym.

Organizatorzy oczekują, iż w ramach konferencji będą prezentowane i dyskutowane m.in. następujące zagadnienia:

W drugi dzień konferencji, zorganizowane będą warsztaty „Przygotowanie do wdrożenia przedsięwzięć innowacyjnych z elementami finansowania” skierowane do przedsiębiorstw i ośrodków pomagających w komercjalizacji technologii.

Warsztaty są bezpłatne, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Szczegółowe informacje:
Centrum Innowacji UŁ: ul. Matejki 22/26, 90-237 Łódź
tel. (48 42) 635 49 87, tel./fax: (48 42) 635 49 88, 
www.icul.uni.lodz.pl, e-mail: icul@uni.lodz.pl 

Tagi: nauka wiedza centrum sektor organizacja rozwój innowacja instytucja technologia konferencja przedsiębiorczości informacja 2007 cel przedsiębiorstw
Opracowano we współpracy z:
Fundusz Górnośląski SA
http://www.fgrn.com.pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE