Kalendarz wydarzeń
Wrzesień 2018
PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Socialmediowa rewolucja w Warszawie: Social Media Day Poland debiutuje w stolicy


Wydarzenia | Marketing 2012-05-24 12:46:53

Social Media Day Poland, największy polski cykl konferencji o mediach społecznościowych, we wtorek 29 maja zawita po raz pierwszy do Warszawy. Motywem przewodnim konferencji będzie technologia video: dlatego oprócz prezentacji ekspertów branżowych, twórców filmowych i vlogerów, uczestnicy spotkania obejrzą dwa pełnometrażowe filmy, a cała impreza odbędzie się w kinie.

Social video to ósma odsłona konferencji z cyklu Social Media Day. W najbliższy wtorek, 29.05,
w warszawskiej Kinotece, o technologii video opowiadać będą najważniejsi eksperci z tej dziedziny m.in. Borys Musielak z Filmastera, Emil Pawłowski z ipli, Łukasz Skalik z ToSieWytnie.pl.

Nie zabraknie również vlogerów: Dorota Kamińska z Pozytywnej Kuchni zdradzi przepis na sukces własnego programu kulinarnego na YouTube, a z Kamilem Newczyńskim z SocialTalk.pl zajrzymy za kulisy programu partnerskiego YouTube, by zobaczyć, ile naprawdę można zarobić na tworzeniu vloga.

Nie zabraknie również praktycznych porad: Michał Sadowski z Brand24 wyjaśni, jak monitorować YouTube – także po to, by zobaczyć, które filmiki stają się hitami, rozchodzącymi się w sposób wirusowy, a które – nie.
Więcej o wirusowości opowie Rafał Skwiot z nk.pl, który przedstawi, jakimi treściami video dzielą się użytkownicy tego serwisu.

Chociaż tworzenie video może wydawać się trudnym technicznie zadaniem, Tomasz Kurzątkowski z MillionYou udowodni, że istnieją alternatywne sposoby, dzięki którym firmy mogą przygotowywać swoje filmiki.

Oprócz wystąpień prelegentów, na uczestników konferencji czeka projekcja dwóch pełnometrażowych filmów dokumentalnych o internecie i jego ewolucji, a także – o roli twórcy w zmieniającym się otoczeniu cyfrowym. Na początek spotkania, o 16:30 - pokaz „PressPausePlay”, a na koniec konferencji – „Something Ventured”. Oba filmy zdobyły wiele nagród na festiwalach – ukazują, w sposób zrozumiały nie tylko dla geeków, pewne charakterystyczne mechanizmy rządzące branżą technologiczną i interaktywną.

Uczestnictwo w konferencji (zarówno części merytorycznej, jak i w pokazach filmów) jest BEZPŁATNE.

Wystarczy tylko potwierdzić swoją obecność w wydarzeniu na Facebooku.

Szczegółowy program konferencji można znaleźć na socialmediaday.pl, a bieżące informacje – na fan page’u Social Media Day na Facebooku.

Tagi: SM Day social media konferencja SMD
Źródło: materiały prasowe
Opracowano we współpracy z:
Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
http://garr.pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE