Kalendarz wydarzeń
Czerwiec 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Warsztaty dla zarządzających: Innowacje Strategiczne narzędzia do prognozowania trendów rynkowych


Wydarzenia | Zarządzanie 2012-01-20 14:02:29

Greg Yezersky (Michigan, USA) znany konsultant i trener przedstawi narzędzia, które umożliwiają prognozowanie trendów rynkowych oraz kreowanie innowacji odpowiadających na te trendy. Używając wykładanej metody z sukcesem doradzał agencji kosmicznej NASA, Boeingowi oraz wielu innym.

Greg jest twórcą Ogólnej Teorii Innowacji (OTI), prezesem i założycielem Institute of Professional Innovators (IPI). Zajmuje się innowacjami od 1983 roku. Wykłada na Uniwersytecie Michigan.

Niektórzy klienci IPI:
• NASA
• The Aerospace Corporation (US Air Force)
• Black & Decker Corporation
• Boeing
• Chrysler
• Ford Motor Company
• General Motors Corporation
• Johnson & Johnson Inc.
• Rockwell International Inc,.

Niektóre korzyści wynikające z OTI:
• Możliwość prognozowania trendów rynkowych
• Mniejsze ryzyko odrzucenia innowacji przez rynek
• Większe prawdopodobieństwo, że innowacja przyniesie zysk (do 75%, przy średniej rynkowej poniżej 24%)

Czym dokładniej jest OTI?
Badania (Hardvard i Deloitte) pokazująa, że prawdopodobieństwo, iż projekt innowacyjny doprowadzi do powstania nowej oferty rynkowej jest mniejsze niż 25%, a jednocześnie, jak pokazuje badanie Frost i Sullivan, prawdopodobieństwo, że ta innowacja przyniesie wzrost rentowności wynosi mniej niż 1%.

Dlatego właśnie Greg Yezersky rozpoczął w 1988 roku budowanie naukowej teorii innowacji. Doprowadziło to do powstania metodyki, znanej dziś jako Ogólna Teoria Innowacji (General Theory of Innovation- GTI). Zamiast badać, w jaki sposób umysły najbardziej innowacyjnych osób generują odnoszące sukcesy pomysły (co jest w najwyższym stopniu subiektywne), podstawą OTI stała się analiza tego, w jaki sposób produkty i usługi ewoluują (co jest obiektywnym procesem) i w jaki sposób zmieniała się Propozycja Wartości (znów- obiektywnie) jako rezultat.

Analiza pokazała, co stoi za sukcesem lub porażką oferty przedsiębiorstw wraz z upływem czasu. Ponadto, analiza ta pozwoliła na identyfikację uniwersalnych, przetestowanych (na przykładzie różnych branż) 'zasad i formuł’, które pozwalają na tworzenie 'zmieniających zasady gry' unikalnych innowacji wręcz na zawołanie.

Warsztaty dla kadry zarządzającej
18-19 Kwiecień 2012 Hotel Monopol, Katowice

Szczegóły i rejestracja:
Zapraszamy na stronę www.grape-corp.com , żeby poznać szczegóły oraz zarejstrować się na warsztaty, Kontakt możliwy także pod numerem 696-410-190.
 

Tagi: innowacja OTI konferencja seminarium Yezersky
Źródło: materiały prasowe/Grape Corp
Opracowano we współpracy z:
Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
http://garr.pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE