Kalendarz wydarzeń
Sierpień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Szkolenia z marketingu w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach internetowych


Wydarzenia | Szkolenia 2011-08-08 09:18:59

W dniach od 20 do 23 września 2011 odbędzie się seria szkoleń z zakresu marketingu internetowego w wyszukiwarkach oraz szkolenie z marketingu w sieciach społecznościowych. Szkolenia będą prowadzone w ramach cyklicznych warsztatów Silesia SEM i odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Program szkoleń stoi na najwyższym poziomie merytorycznym, a prowadzący szkolenie posiadają wiele lat doświadczenia i pracy w zagadnieniach, które będą omawiać. Organizowane szkolenia to także czas, gdzie poza wiedzą można zdobyć świetne kontakty podczas kuluarowych rozmów.

Ze szkolenia najbardziej skorzystają osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę, o wykorzystaniu sieci społecznościowych w marketingu internetowym, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, metodach i narzędziach pozycjonowania stron, dobrych praktykach przy prowadzeniu kampanii Google AdWords, sposobach monitorowania ruchu internetowego w Google Analytics oraz podnoszeniu współczynnika konwersji dzięki Google Website Optimizer

Szkolenie z Twitter i Facebook Marektingu

Nowością na polskim rynku szkoleń będzie szkolenie z marketingu w sieciach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz Twittera. Dzięki temu szkoleniu opartemu na autentycznych kampaniach reklamowych prowadzonych w mediach społecznościowych będzie można poznać pełny potencjał tych kanałów komunikacji. Szkolenie z Facebook i Twttier Marketingu prowadzi Paweł Loedl, obecnie główny strateg w krakowskiej agencji interaktywnej Pride&Glory Interactive, który wraz z zespołem brał udział w tworzeniu wielu aplikacji na Facebooka – m.in „Czy jesteś hardcorem?” dla Intela, „Pocałunek Wszechczasów” dla Philipsa, czy „Schab Ze Śliwką” dla Unilevera.

Szkolenia z narzędzi analitycznych Google Analytics i Google Website Optimizer

Drugą nowością będą dwa szkolenia z narzędzi analitycznych, które oferuję firma Google. Będą to szkolenia z Google Analytics oraz Google Website Optimizer. Dzięki szkoleniu z Google Analytics będzie można poznać pełny potencjał użytkowników odwiedzających witrynę internetową, natomiast GoogleWebsite Optimizer pomaga prowadzić testy A/B oraz testy wielowymiarowe witryny internetowej i znaleźć w niej miejsca, których optymalizacja podniesie współczynnik konwersji. Szkolenie z narzędzi analitycznych prowadzi certyfikowany przez Google Jarosław Mutwil, obecnie zarządzający polskim oddziałem największej w Europie Środkowej agencji marketingu internetowego Ataxo.

Szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach internetowych

W ramach trzech szkoleń obejmujących tematykę Google AdWords, SEO i pozycjonowania stron internetowych oraz zaawansowanego pozycjonowania stron uczestnicy zapoznają się z metodami i narzędziami jakie wykorzystuję się przy efektywnym pozycjonowaniu oraz zarządzaniu kampaniami linków sponsorowanych. Pierwsze dwa szkolenia przeznaczone są dla osób, które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach i nauczyć się solidnych podstaw.

Szkolenie zaawansowane przeznaczone jest dla osób, które już posiadają wiedzę i doświadczenie w pozycjonowaniu, ale nadal szukają nowych i skuteczniejszych rozwiązań. Szkolenia z marketingu internetowego w wyszukiwarkach prowadzi Artur Strzelecki, znany ze swojej aktywności w krzewieniu wiedzy o wyszukiwarkach, którą realizuje przez prowadzenie szkoleń, wystąpienia na branżowych spotkaniach oraz publikowanie artykułów eksperckich. Czuwa on także nad jakością i merytoryczną wartością programu szkoleniowego i paneli dyskusyjnych. Zawodowa związany z Katedrą Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego.

Głównym celem Silesia SEM Szkolenia 2011 jest poszerzenie wiedzy o możliwościach marketingowych w wyszukiwarkach internetowych oraz w sieciach społecznościowych. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach jako organizator posiada wiele atutów, które pozwolą zorganizować Silesia SEM Szkolenia 2011 z sukcesem. Uniwersytet ma już duże doświadczenie, ponieważ udało się zorganizować dotychczas 5 spotkań oraz całodniowe warsztaty Silesia SEM, w których łącznie uczestniczyło ponad 800 osób. W trakcie szkoleń wykorzystane będzie także zaplecze merytoryczno-techniczne oraz posiadany dostęp do unikalnych danych i testów prowadzonych z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń można znaleźć na stronie: www.silesiasem.pl/szkolenia-2011

Tagi: silesia sem seo pozycjonowanie ae katowice ue katowice szkolenie
Źródło: informacja prasowa
Opracowano we współpracy z:
Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
http://garr.pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE