Kalendarz wydarzeń
Październik 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Fachowcy wysoko oceniają promocję regionu - Śląskie liderem w oczach szefów biur reklamy


Wiadomości | Marketing 2011-01-10 09:01:17

Działania promocyjne Województwa Śląskiego zostały wysoko ocenione w badaniu TOP promocji polskich miast i regionów" organizowanym przez Fundację Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

We wspólnej kategorii miast i regionów Województwo Śląskie okazało się najlepsze w promocji atrakcyjności turystycznej. Nasz region zajął także II miejsce w kategorii najbardziej zauważalnych działań promocyjnych.

Co ważne - Województwo Śląskie to jedyny region, który zdobył uznanie szefów promocji największych polskich miast i województw. Oprócz Śląskiego respondenci wskazali tylko pojedyncze miasta.

Celem badania przeprowadzonego przez Fundację Best Place było ustalenie opinii osób odpowiedzialnych za promocję miast i regionów na temat najlepiej wykonywanych przez samorząd działań promocyjnych.

W raporcie sporządzonym na podstawie badań czytamy między innymi, że: Województwo Śląskie w ciągu kilku ostatnich lat odmieniło swoje oblicze m.in. dzięki efektywnym kampaniom reklamowym, czerpiącym z głównej idei marki „Śląskie. Pozytywna Energia". Jest to jedne z nielicznych województw w Polsce, które konsekwentnie i spójnie kreuje swój wizerunek od 2008 r., zyskując tym samym aprobatę ekspertów branży marketingowej. Spore publicity dla Śląska wykreował także udział w światowej wystawie Expo 2010 w Szanghaju, gdzie m.in. tańczący na specjalnie przygotowanym parkiecie (Sustainable Dancefloor) Zespół „Śląsk" wytwarzał „pozytywną" energię. Aktywność promocyjna Województwa Śląskiego została zauważona również z pewnością dzięki szeroko zakrojonym kampaniom „Pozytywnie nakręceni polecają" oraz „Pasjonauci polecają".

Pobierz cały raport.

Tagi: promocja miast reklama
Źródło: Śląskie.pl
Opracowano we współpracy z:
Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
http://garr.pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE