Kalendarz wydarzeń
Sierpień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Zarządzanie reklamacjami z korzyścią dla klienta i firmy


Wydarzenia | Sprzedaż 2010-03-31 14:09:42

Czy reklamacja to jedynie źródło zmartwień? Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie zapraszamy przedsiębiorców i przedstawicieli urzędów na seminarium dotyczące zarządzanie reklamacjami.

Zajęcia poprowadzą Maciej Nowiński i Piotr Stokłosa - doradcy firmy Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o. z Cieszyna.

Program:

Seminarium odbędzie się w dniu 14 kwietnia (środa) od godz. 13:00 do 15:30 w sali konferencyjnej Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie.

Udział dla członków Klubu Przedsiębiorcy jest bezpłatny. Dla osób pozostałych opłata wynosi 30 zł.

Rejestracja uczestników:
Biuro Klubu tel.: 033 8510 821 w. 22; e_mail:biuroklub@zamekcieszyn.pl.

Wpłatę należy przelać do 13 kwietnia br. z dopiskiem Reklamacja na konto:
Bank Śląski o/Wodzisław 53 1050 1403 1000 0022 8888 9161.

Tagi: sprzedaz reklamacja zarządzanie klient marka zadowolenie
Źródło: materiały prasowe
Opracowano we współpracy z:
Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
http://garr.pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE