Kalendarz wydarzeń
Marzec 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Partnerzy

GARR SA
GAPP SA
FGRN SA

Wizerunek w Internecie: strona i co dalej?


Porady ekspertów | Marketing 2010-01-27 10:32:29

Kiedy w 2006 roku magazyn Time jak zawsze ogłosił Człowieka roku wiele osób było zdumionych. Okładka wyglądała jak na załączonym zdjęciu.

To „Ty” użytkowniku internetu zostałeś okrzyknięty człowiekiem roku. W Polsce jeszcze nie do końca wiedzieliśmy co to znaczy. U nas rodził się wtedy fenomen naszej-klasy. W każdym razie, TIME potwierdził dobitnie i oficjalnie, że nasz świat przeniósł się do sieci. W efekcie zainteresowanie wykorzystaniem Internetu do działań marketingowych i PR zaczęło jeszcze bardziej dynamicznie rosnąć.

Niesamowity rozwój google'a oraz nowe usługi wprowadzane przez amerykańskiego giganta dodatkowo napędzały rynek. Rozwijały się fora internetowe, blogi, serwisy społecznościowe (np. YouTube). Z czasem pojawiły się nowe kanały komunikacji jak Twitter, powstał także potężny, globalny serwis społecznościowy – Facebook.

Ogrom zjawiska pokazują statystyki „na żywo”, które każdy czytelnik tego artykułu może zobaczyć klikając w link: http://www.personalizemedia.com/garys-social-media-count/

Dla public relations wszystko to oznacza nowe, świetne narzędzia komunikacji. Wszystko , co wiąże się z komunikacją i społecznościami jest interesujące dla świata PR. Komunikacja w sieci ma jeszcze jedną świetną cechę – jest mierzalna. Co zatem mikro, mały lub średni przedsiębiorca powinien wiedzieć o komunikacji w Internecie?

W sieci także warto inspirować się zasadą „wyróżnij się albo zgiń”. Nowe narzędzia komunikacji dają nowe możliwości zaistnienia na rynku, budowania swojej marki i przewagi konkurencyjnej.

Marcin Młodożeniec
Wspólnik w agencji PRIME PR
www.primepr.pl

Tagi: przedsiębiorczość akademicka PR komunikacja public relations
Źródło: opracowanie eksperta, © DlaFirmy.info.pl
Opracowano we współpracy z:
Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
http://garr.pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo PO KL Logo UE