Realizacja kampanii promującej postawy proinnowacyjne w społeczeństwie
Wiadomości | Marketing 2009-11-02 12:31:08
Artykuł archiwalny
Ten artykuł jest starszy niż 12 miesięcy.
Zespół Innowacji i Technologii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości planuje w 2010 roku rozpoczęcie realizacji kampanii promującej postawy proinnowacyjne w społeczeństwie.
Cele kampanii są następujące:
* budowanie wartości pojęcia „innowacyjność”,
* zwiększanie zainteresowania przedsiębiorców współpracą z sektorem nauki,
* zwiększanie zainteresowania mediów innowacyjnością,
* kreowanie postaw proinnowacyjnych wśród kadry zarządzającej i pracowników przedsiębiorstw.
Adresatami działań promocyjnych będą:
* przedsiębiorcy i pracownicy przedsiębiorstw,
* naukowcy i jednostki naukowe,
* dziennikarze.
Najbardziej pożądanym efektem końcowym planowanej kampanii będzie nawiązanie i kontynuowanie współpracy przedsiębiorców i naukowców. Dziennikarze z kolei będą informować społeczeństwo o możliwościach i korzyściach płynących z takiej współpracy.
Zmianie postaw i zwiększeniu świadomości opinii publicznej i grup docelowych w zakresie innowacyjności służyć będą:
* kampania informacyjno - reklamowa w mediach (m.in. TV, radio, prasa),
* cykliczne konkursy (Konkurs Polski Produkt Przyszłości, Konkurs wspierający innowacyjność pracowników i firm oraz Konkurs wspierający dziennikarstwo innowacyjne),
* kampania internetowa,
* działania PR.
Kampania potrwa 3 lata i zakończy się w 2012 roku. Projekt współfinansowany będzie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (poddziałanie 2.1.3).
W związku z planowanym rozpoczęciem kampanii promocyjnej zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą o dzielenie się z nami pomysłami i spostrzeżeniami dotyczącymi planowanej kampanii. Wszelkie sugestie z Państwa strony, dotyczące planowanych działań promocyjnych, prosimy przesyłać na adres e-mailowy: proinnowacje@parp.gov.pl.
Źródło: Portal Innowacji
